Menu

Banery

Dane kontaktowe

Urząd Gminy Sadowne

ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne

tel. +48 25 675 33 08
fax: +48 25 675 33 08

e-mail: ug_sadowne@pro.onet.pl

STRONA GŁÓWNA

XXXII Sesja Rady Gminy Sadowne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 10 lutego 2017 r. (piątek) o godzinie 10:00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Sadowne odbędzie się XXXII Sesja Rady Gminy Sadowne

P o r z ą d e k   o b r a d:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Informacja z działalności Wójta w okresie między Sesjami.
  4. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń  nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w Gimnazjum, Szkołach Podstawowych i Przedszkolach prowadzonych przez Gminę Sadowne.
  5. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady Gminy Sadowne za 2016 rok.
  6. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  7. Podjęcie uchwał :

 

  1. w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Sadowne na 2017 rok.
  2. w sprawie zasad sprawiania pogrzebu oraz zasad zwrotu kosztów pogrzebu,
  3. w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Sadowne na 2017 rok.
  4. w sprawie przyjęcia od Powiatu Węgrowskiego zadań z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych w miejscowości Sadowne,
  5. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej Mienia Komunalnego,
  6. w prawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Węgrowskiemu na realizację zadania pod nazwą „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 4205 W Sadowne – Sadoleś”
  7. w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadowne na lata 2017-2028,
  8. w sprawie zmian w uchwale budżetowej gminy na 2017r.,
  9. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za świadczenia przekraczające postawę programową wychowania przedszkolnego w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Sadowne,
  10. w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Sadowne do nowego ustroju szkolnego,
  11. w sprawie określenia zasad i kryteriów rekrutacji do publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Sadowne oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów w postępowaniu rekrutacyjnym dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły.
  12. w sprawie ustalenia kryteriów wraz z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Sadowne,

 

  1. Sprawy różne – zapytania i wolne wnioski oraz odpowiedzi.
  2. Przyjęcie protokołu z obrad XXIX, XXX, XXXI  Sesji Rady Gminy
  3. Zamknięcie obrad.

Jednocześnie informujemy, że protokół z obrad XXIX,XXX,XXXI Sesji Rady Gminy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy w pokoju Nr 11

                                                                                              Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                           Piotr Olkowski

Wróć

Banery

Odnośniki

Informacje kontaktowe

Urząd Gminy Sadowne

ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne

tel. +48 25 675 33 08
fax: +48 25 675 33 08

e-mail: ug_sadowne@pro.onet.pl

[obiekt mapy] Lokalizacja Urzędu Gminy Sadowne na mapie