Menu
Menu
Banery
Dane kontaktowe
Urząd Gminy Sadowne
ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne
tel. +48 25 675 33 08
fax: +48 25 675 33 08
e-mail: ug_sadowne@pro.onet.pl
STRONA GŁÓWNA
XIII Sesja Rady Gminy Sadowne
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) zwołuję XIII Sesję Rady Gminy Sadowne na dzień 10 października 2019 r. (czwartek) o godzinie 14°° w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Sadowne.
P o r z ą d e k o b r a d:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja z działalności Wójta w okresie między Sesjami.
- Podjęcie uchwał:
-
- w sprawie wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Siedlcach,
- w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Gimnazjum i. bł. Edwarda Grzymały w Sadownem,
- w sprawie wprowadzenia, ustalenia wysokości stawek oraz wyznaczenia inkasentów poboru opłaty targowej,
- w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIX/196/2017 Rady Gminy Sadowne z dnia 31 października 2017 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Sadowne,
- w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości,
- w sprawie wyrażenia zgody i upoważnienia Wójta Gminy Sadowne do zawarcia umowy z Powiatem Węgrowskim w sprawie przyjęcia pomocy finansowej na realizację zadania pod nazwą „ Odnawialne źródła energii poprawą jakości środowisko naturalnego w powiecie węgrowskim”,
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadowne na lata 2019-2030
- w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Sadowne na 2019 r.
5.Sprawy różne – zapytania i wolne wnioski oraz odpowiedzi.
6.Przyjęcie protokołu z obrad z X, XI i XII Sesji Rady Gminy
7.Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Tomasz Szymanik