Menu
Menu
Banery
Dane kontaktowe
Urząd Gminy Sadowne
ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne
tel. +48 25 675 33 08
fax: +48 25 675 33 08
e-mail: ug_sadowne@pro.onet.pl
STRONA GŁÓWNA
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) zwołuję LIII Sesję Rady Gminy Sadowne na dzień 28 września 2023 r. (czwartek) o godzinie 1100 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Sadowne (ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne) i ustalam następujący porządek obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja z działalności Wójta w okresie między Sesjami.
- Podjęcie uchwał:
a) w sprawie uchylenia uchwały nr XLIV/260/2022 w sprawie wyrażania zgody na najem na okres 5 lat oraz odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu nieruchomości po byłym przedszkolu w Sadownem;
b) w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso;
c) w sprawie zmiany uchwały nr XIII/71/2019 Rady Gminy Sadowne z dnia 10 października 2019 roku w sprawie wprowadzenia, ustalenia wysokości stawek oraz wyznaczenia inkasentów poboru opłaty targowej;
d) w sprawie uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadowne na lata 2023-2034;
e) w sprawie zmian w Uchwale budżetowej gminy na 2023 rok;
5. Sprawy różne – zapytania i wolne wnioski oraz odpowiedzi.
6. Przyjęcie protokołu z obrad z LII Sesji Rady Gminy.
7 .Zamknięcie obrad.
Jednocześnie informuję, że protokół z obrad LII Sesji Rady Gminy jest do wglądu w Urzędzie Gminy w pokoju nr 11.
Przewodniczący Rady Gminy
Tomasz Szymanik