Menu
Menu
Banery
Dane kontaktowe
Urząd Gminy Sadowne
ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne
tel. +48 25 675 33 08
fax: +48 25 675 33 08
e-mail: ug_sadowne@pro.onet.pl
STRONA GŁÓWNA
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) zwołuję LIV Sesję Rady Gminy Sadowne na dzień 30 października 2023 r. (poniedziałek) o godzinie 1100 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Sadowne (ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne) i ustalam następujący porządek obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja z działalności Wójta w okresie między Sesjami.
- Podjęcie uchwał:
a) w sprawie wyboru ławnika do Sądu Okręgowego w Siedlcach na kadencję 2024 -2027:
- odczytanie opinii Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników sądowych,
- wybór Komisji Skrutacyjnej,
- tajne głosowanie,
- podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławnika do Sądu Okręgowego w Siedlcach na kadencję 2024 -2027;
b) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości;
c) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości;
d) w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Gminy Sadowne;
e) w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia z pomocy społecznej w formie posiłku lub świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych przez osoby objęte rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028;
f) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028;
g) w sprawie udzielania pomocy finansowej Powiatu Węgrowskiemu na realizację zadania pod nazwą „Rozbudowa ulicy Wiejskiej w Sadowne”;
h) w sprawie uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadowne na lata 2023-2034;
i) w sprawie zmian w Uchwale budżetowej gminy na 2023 rok;
5. Sprawy różne – zapytania i wolne wnioski oraz odpowiedzi.
6. Przyjęcie protokołu z obrad z LIII Sesji Rady Gminy.
7.Zamknięcie obrad.
Jednocześnie informuję, że protokół z obrad LIII Sesji Rady Gminy jest do wglądu w Urzędzie Gminy w pokoju nr 11.
Przewodniczący Rady Gminy
Tomasz Szymanik